Bergman Clinics maatschappelijk jaarverslag 2023: Samen voor de beste zorg

19 jun. 2024

Vandaag publiceren wij ons maatschappelijk jaarverslag 2023. Jaarlijks bieden wij in onze focusklinieken honderdduizenden mensen hoogwaardige, klantvriendelijke en snelle planbare medische zorg. Samen helpen we zo Nederland aan meer gezonde levensjaren en leveren we een belangrijke bijdrage aan een duurzaam en betaalbaar zorgstelsel. Dit jaarverslag biedt een transparant beeld van onze ambities, prestaties, doelstellingen en verbeterpunten.

Onze manier van werken onderstreept het belang van passende en planbare zorg in een samenleving met toenemende druk op toegankelijkheid, betaalbaarheid, kwaliteit en snelheid van zorg. Wij delen graag hoe wij onze positieve impact vergroten door voortdurende cliëntgerichtheid, samenwerking in het zorglandschap, opleiding van zorgprofessionals, datagedreven kwaliteitsverbetering en innovatie. Daarnaast zijn we trots op de schaalbare duurzaamheidsinitiatieven die vanuit onze klinieken worden geïnitieerd.

Emile van Oorschot, CEO van Bergman Clinics Nederland: "De uitdagingen waar we voor staan in Nederland zijn groot, maar met gezamenlijke inspanningen en een heldere visie op de toekomst kunnen we een positief verschil maken. Wij voelen een sterke verantwoordelijkheid om het goede voorbeeld te geven, kennis te delen en een open dialoog te voeren. Alleen samen kunnen we de beste zorg realiseren: kwalitatief, toegankelijk, efficiënt en toekomstbestendig.”

Wij nodigen iedereen uit om ons jaarverslag te lezen en mee te denken over de stappen die nodig zijn om onze zorg elke dag weer beter te maken.

Vestigingen

Alle behandelingen

Bergman Clinics

De wachttijd bij ons Contact & Service Center is momenteel langer dan je van ons gewend bent vanwege een systeemovergang. Voor het verzetten van een afspraak of het aanvragen van een herhaalrecept adviseren we je in te loggen via DigiD op mijnbergmanclinics.nl. We werken hard aan verbeteringen en danken je voor je begrip.